Saturday 5 March 2016

Dia Hanya Mahukan Seks Dan Duit Saja:Hanni Borhan




Cinta Minyak Dagu Dia Hanya Mahukan Seks Dan Duit Saja:Hanni Borhan| Terkini Hanni Borhan juga mendedahkan bahwa suaminya itu hanya mahukan seks dan duit saja ,dia datang kedalam hidup saya hanya untuk mendapatkan seks dan duit saja ujarnya.
konsep remi: Dia datang dalam hidup saya untuk dapatkan seks dan duit.
konsep saya:
saya lebih perlukan seorang imam dan pelindung untuk satu keluarga.
saya boleh berikan seks dan duit tanpa perlu berkira.
sebenarnya hidup ini adil.
miskin atau kaya itu bukan ukuran.
pandai atau bodoh itu bukan perkiraannya.
berjaya atau mundur.
hina atau disanjung..
sama2 boleh perbaikinya.
cinta minyak dagu, bila mandrem sudah lumpuh. hati sudah tidak ada rasa apa2.
Pengguna facebook yang perihatin melihat dan mendengar luahan jutawan tersebut turut merasa sedih,mereka juga memberikan kata kata semangat di lalam ruang komen status jutawan wanita tersebut.

No comments:

Post a Comment