Saturday 30 January 2016

Itu Bukan Gambar Bogel Saya

gambar webcam rozita che wan

Rozita Che Wan yaTerkejut beruk Abang Nara melihat gambar webcam yang didakwa milik Rozita Che Wan ini. Namun apabila diteliti selama 10 saat, Abang Nara dapat mengagak ini adalah teknik superimpose. Mungkin ada pihak yang iri hati dengan kejayaan Rozita Che Wan sehingga sanggup buat begini.
Rozita Che Wan yang ditemui portal Murai mengenai berita ini dengan sekeras-kerasnya menafikan gambar “webcam” tersebut adalah miliknya. Kata RCW:-
Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tak tahu apakah itu video chat atau webcam. Jadi, terus-terang, saya tidak pernah berbuat perbuatan terkutuk seperti ini. Lagipun, saya bukan muda lagi nak buat perkara sedemikian. Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun, saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya. Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya. Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya. Ingat! Itu bukanlah diri saya ya.
Kalau bukan superimpose, sudah pasti ada pelanduk dua serupa. Logik juga kata-kata Che Ta yang ada pondan menyerupai wajahnya. Pasti pondan-pondan tersebut geram dan teruja ingin menyerupai kecantikan RCW. Tak gitu?

No comments:

Post a Comment